Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем съединител 147..нов и буксува

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
    Намаля се хода на лагера и от там по-трудно превклюване на скоростите . Когато лагера започне да дърпа притискателя , издърпва коляновия вал /ако има луф в аксиалните лагери/ и чак тогава започва да отделя .
    Любе, нещо не ми пасва. Когато феродовият е правилно, тази издадена част влиза в отвора на маховика и стои стабилно на коляновия, По този начин феродовия не се измества, Но когато е обърнат, той стои на самия край на опашката на коляновия вал, лагерът не случайно е ексцентрик и бие един вид, не се получава хубаво зацепване на феродовия и той може да се строши, или да се изронят шлици, т.е. става мазово. Това, че дърпа коляновия вал не е някакси истина. Един колянов вал почне ли да се мести на някъде, моторът е отишъл
    Това е моето виждане

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Любе, нещо не ми пасва. Когато феродовият е правилно, тази издадена част влиза в отвора на маховика и стои стабилно на коляновия, По този начин феродовия не се измества, Но когато е обърнат, той стои на самия край на опашката на коляновия вал, лагерът не случайно е ексцентрик и бие един вид, не се получава хубаво зацепване на феродовия и той може да се строши, или да се изронят шлици, т.е. става мазово. Това, че дърпа коляновия вал не е някакси истина. Един колянов вал почне ли да се мести на някъде, моторът е отишъл
      Това е моето виждане
      Моя стария мотор имаше 2мм ход на коляновия вал .Аксеалния лагер който обира цялото напрежение при натискане на съеденителя беше станал на люспа. На мотора нищо му няма като се хване на време.На много коли ,особенно по стари ,като се износят аксеалните лагери ,осезаемо се вижда как като натиснат съеденителя и шайбата на коляновия вал си мърда на пред .Което значи че и вала мърда ,а от там и хода на съеденителя недостига .
      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

      Comment


      • #93
        А коментар на написаното от мен?

        Comment


        • #94
          Трудно може да се коментира нещо толкова объркано написано.

          Кажи първо, какъв е тоя ексцентричен аксиален лагер.

          И какво отношение има положението феродовия диск към аксиалния луфт на вала?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Трудно може да се коментира нещо толкова объркано написано.

            Кажи първо, какъв е тоя ексцентричен аксиален лагер.

            И какво отношение има положението феродовия диск към аксиалния луфт на вала?
            Тая тема ти е чужда. Лобо ме е разбрал за какво го питам

            Comment


            • #96
              Ще следя с интерес да видя, какво аджеба, другите са разбрали от индианското ти писмо.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ще следя с интерес да видя, какво аджеба, другите са разбрали от индианското ти писмо.
                Твое право

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Трудно може да се коментира нещо толкова объркано написано.

                  Кажи първо, какъв е тоя ексцентричен аксиален лагер.

                  И какво отношение има положението феродовия диск към аксиалния луфт на вала?
                  Лагера е ексцентричен и го бие един вид по главата
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Любе, нещо не ми пасва. Когато феродовият е правилно, тази издадена част влиза в отвора на маховика и стои стабилно на коляновия, По този начин феродовия не се измества, Но когато е обърнат, той стои на самия край на опашката на коляновия вал, лагерът не случайно е ексцентрик и бие един вид, не се получава хубаво зацепване на феродовия и той може да се строши, или да се изронят шлици, т.е. става мазово. Това, че дърпа коляновия вал не е някакси истина. Един колянов вал почне ли да се мести на някъде, моторът е отишъл
                    Това е моето виждане
                    Тази част издадената/главинка/ е толкова дълга единствено за да има по-голяма площ на шлиците . Феродовия диск седи единствено на първичния вал на скоростите. Има коли на които първичния вал влиза в коляновия ,но при нашите не е така.
                    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                      Тази част издадената/главинка/ е толкова дълга единствено за да има по-голяма площ на шлиците . Феродовия диск седи единствено на първичния вал на скоростите. Има коли на които първичния вал влиза в коляновия ,но при нашите не е така.
                      Така, но поставен правилно той не може да плува нагоре надолу и седи закотвен един вид в накрайника на коляновия вал и съчленява правилно колянов вал-вал на скоростна кутия. И понеже имаш свързване на два вала, затова лагерът е плаващ (седи ексцентрично като го погледнеш)
                      Last edited by Alex_26; d.m.y г., 14:29.

                      Comment


                      • не е баш като нашите, но на къде плува лагера, че нещо не разбрах, сигурно с плуващи лагер има и други плуващи неща

                        https://www.youtube.com/watch?v=1zE58ieoS0g

                        ---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:31 ----------

                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Така, но поставен правилно той не може да плува нагоре надолу и седи закотвен един вид в накрайника на коляновия вал и съчленява правилно колянов вал-вал на скоростна кутия. И понеже имаш свързване на два вала, затова лагерът е плаващ (седи ексцентрично като го погледнеш)
                        Мале колко е зле какво съчленява
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                          Намаля се хода на лагера и от там по-трудно превклюване на скоростите . Когато лагера започне да дърпа притискателя , издърпва коляновия вал /ако има луф в аксиалните лагери/ и чак тогава започва да отделя .
                          Благодаря за отговора....сега ми стана ясно, защо като съседа смени съединителя на ланчата си, изобщо не искаше да отделя...а после намерихме аксиалните лагери на коляновият вал в картера..)
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Любе, още един въпрос -какво имаме винаги при натискане педала на съединителя при такъв на изтегляне?

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Любе, още един въпрос -какво имаме винаги при натискане педала на съединителя при такъв на изтегляне?
                              Нещо не разбирам въпроса ? Ша сЪ изпитваме ли ?
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                              Comment


                              • Е как,един невежа ще те изпитва бре? И таз добра!

                                -----------
                                Пай сеее ...
                                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                                Comment

                                Working...
                                X